روابط برلوسکونی با دختران
بانك دانلود موبايل


 
سيلويو برلوسکوني، نخست وزير ايتاليا طي روزهاي اخير به فردي جنجال ساز تبديل است. برلوسکوني که بيش از ?? سال از عمر او مي گذرد نسبت به نهاد خانواده کوچکترين پايبندي و تعهدي ندارد.
 
به گزارش پارس ناز اخيرا مسئله طلاق برلوسکوني از همسرش در نشريات ايتاليايي جنجال ساز گرديده است. همسر برلوسکوني بارها وي را به سبب استفاده از زنان بدنام در عرصه سياست مورد نکوهش قرار داده است.
افراد زيادي بودند که به دليل ارتباطشان با سيلويو به پست‌هاي سياسي ايتاليا دست پيدا کردند که در اين ميان مانکن‌ها و هنرپيشه‌هاي زن بيشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفتند.
 
همسر برلوسکوني در ايميل خود نوشته بود: «من و فرزندانم از اين زد و بندهايي که تنها در خدمت سرگرم کردن فرمانروا هستند، حمايت نمي‌کنيم. ما تحمل مي‌کنيم.» او سپس افزوده بود که برلوسکوني از سندروم ناپلئوني رنج مي‌برد.
 

ورونيکا لاريو، ?? ساله که به مدت بيست سال زن برلوسکوني و مادر سه فرزند اوست. برلوسکوني نخستين بار زماني که هنوز از اولين همسر خود جدا نشده او بود، ورونيکا را با ظاهري نامناسب روي صحنه ديد.
 

نومي لتيزيا ، ?? ساله و دانش آموز مدرسه . حضور برلوسکوني در جشن تولد ?? سالگي وي که با هديه دادن يک گردبند الماس و ???? يوروي طلا همراه بود، بسيار خبرساز شد.
 

باربارا ماترا ، تنها زني که نهايتاً نامش در حزب نخست وزير ايتاليا باقي ماند. او بيشتر با عنوان دختر شايسته ايتاليا و برنامه هاي موفق تلوزيوني اش شناخته مي‌شود.
 

کاميلا فرانتي هنرپيشه ?? ساله که پس از جنجال هاي بسيار نامش از حزب نخست وزير خط خورد. او عکس هاي زيادي براي تقويم ها و مجله هاي گوناگون گرفته است و در برنامه هاي اپرا شرکت داشته.
 

آنجلا سوزيو  ?? ساله که ? سال پيش عکس غير اخلاقي او و برلوسکوني سر و صداي زيادي به پا کرده بود، شانس خود را به عنوان نامزد عضويت در پارلمان اروپا از دست داد.
 

الونورا گاگيولي ، ?? ساله، ستاره تلوزيون که عکس هاي او در اينترنت طرفداران زيادي دارد. او سال گذشته نامش بسيار در کنار برلوسکوني شنيده شده است.
 

مارا کارفاگنا  مدل و دختر برتر ايتاليا، از آنجا که هرگز عکسي مستهجن نداشته، به عنوان وزير فرصت‌هاي برابر  در دولت ايتاليا انتخاب شد. دو سال پيش برلوسکوني در ضيافت شام از وي تمجيد کرده بود و به دنبال آن همسر برلوسکوني اعلام داشت که به خاطر اين رفتارهاي غيراخلاقي بايد از او عذرخواهي شود.
 

النورا و اما دويوو دوقلوهاي ?? ساله اي که در شبکه هاي تلوزيوني برلوسکوني بسيار مشهور شده اند و موقعيت هاي زيادي در اختيارشان قرار داده شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 4 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 453
بازدید کل : 226581
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1